Arbejdsplan 2017

Arbejdsplan og møde oplæg fra generalforsamling, marts 2017

Bestyrelsesmøder er kl. 18.00 til 19.30 fulgt af medlemsmøderne fra 19.30 til ca. 21.30. Møderne holdes ved Organisationernes hus, Havnegade 5, Nykøbing med mindre andet er noteret. Der er et fast (kort) punkt omkring Byrådet og udvalgene med mindre mødet er et temamøde.

Vi bestræber os på at skifte mellem lokale- og større (evt. sammen med Holbæk/Kalundborg) tema-møder med f.eks. et folketingsmedlem. Der skal være et politisk emne som oplyses/debatteres til hvert medlemsmøde. Så vidt muligt skal der forfattes en medlemsudtalelse fra hvert temamøde som kan sendes som pressemeddelelse eller læserbrev til den lokale avis.

Vi skal drøfte jævnligt, hvordan vi deltager i kommunalvalg nov. 2017

Folketingsvalget udskrives med tre ugers varsel (senest i maj 2019) – så vi skal være klare til at hænge plakater og evt. lave om på andre aftaler på arbejdsplanen med få dags varsel.

onsdag d. 22. marts – offentligt møde med Victoria Velasques om 30-timers kampagnen, i Aksen i Asnæs

mandag d. 3. april – bestyrelsesmøde, derefter medlems- og delegeretmøde med fokus på Enhedslistens Årsmøde i maj og opdatering af arbejdsplan for året

mandag d. 1. maj – Kultursol i Nykøbing Havn, v. Cirkuspladsen, kl. 14-17.30

tirsdag d. 2. maj – bestyrelses- og medlemsmøde temamøde om feminismen

torsdag d. 10. maj – demonstration i velfærdsalliancen – Nykøbing?

12.-14. maj Enhedslistens Årsmøde, Nørrebro

onsdag d. 7. juni – temamøde om velfærdsalliancen og opbrud på venstrefløjen (hvor ser vi vores allierede for tiden?)

Skal sommerfesten være i juni eller august?

Budgetarbejde fra august

Byrådsvalg kampagne fra august (hvis vi har en kandidat)

Kommunalvalg tirsdag d. 21. november

tirsdag d. 6. marts – generalforsamling 2018